Drogi Uczniu – zapraszamy Cię do szkolnego konkursu fotograficznego.
1. Organizator
Organizatorem konkursu są nauczyciele Twojej Szkoły – PSP nr 15 w Wałbrzychu.
2. Poprzez konkurs chcemy:
Zachęcić Cię do rozwijania Twoich umiejętności fotograficznych.
Zobaczyć Twoją kreatywność oraz indywidualne na świat.
Umożliwić Ci wykorzystanie Twojego telefonu, aparatu i poznania jakie niesamowite ma możliwości.
Zaprezentować Twoje prace szerszej publiczności.
Zachęcić Cię do aktywności i wspólnej zabawy.
3. Uczestnicy
Konkurs jest skierowany do Ciebie uczniu z klasy IV – VIII PSP15.
4. Tematy konkursu
Konkurs będzie trwał od września 2024 do maja 2025, bo chcemy Ci zaproponować coś ciekawego w tym roku szkolnym.
Każdy miesiąc będzie miał inny temat fotograficzny, który ogłosimy Ci na początku miesiąca.
Żebyś na pewno otrzymał informację i nie zapomniał o niej, tematy będą publikowane na stronie internetowej szkoły oraz na oficjalnym fanpage’u na Facebooku.
5. Zasady uczestnictwa
Aby włączyć się do zabawy wykonaj zdjęcie zgodnie z wyznaczonym miesięcznym tematem.
Na wybrany temat możesz wykonać wiele zdjęć, ale prześlij tylko jedno – to które uznasz za najlepsze – pewnie będzie to trudny wybór, ale to konkurs, musi być coś trudnego.
Zdjęcie powinno być Twoim autorskim projektem – musi być wykonane przez Ciebie.
Plik ze zdjęciem podpisz „Okay#ZróbToPoSwojemu – tu wpisz temat miesiąca” i prześlij do nauczyciela informatyki p. Angeliki Niedzieli poprzez mobiDziennik. Zrób to ze swojego konta, żebyśmy mieli informację, kto jest autorem zdjęcia.
Termin na przesyłanie zdjęcia upływa ostatniego dnia każdego miesiąca o godzinie 23:59.
Przesyłając zdjęcie, wyrażasz zgodę na jego publikację na stronie internetowej szkoły oraz na fanpage’u Facebooka.
Pewnie to wiesz, ale na wszelki wypadek przypominamy, że Twoje zdjęcia nie mogą naruszać dobrych obyczajów, praw osób trzecich ani zawierać treści wulgarnych czy obraźliwych.
6. Jury i ocena prac
Zdjęcia, które prześlesz będą oceniane przez jury składające się z nauczycieli PSP15 i przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego.
Oglądając Twoje zdjęcie będziemy zwracać uwagę na:
Zgodność z tematem,
Oryginalność i kreatywność,
Walory artystyczne i techniczne zdjęcia.
Dodatkowo będziesz mógł zdobyć głosy publiczności za pomocą głosowania na Facebooku (polubienia zdjęć). Głosy zostaną odczytane siódmego dnia każdego następnego miesiąca o godz. 15.00.
Wyniki poznasz po zakończeniu głosowania na stronie internetowej oraz na fanpage’u.
7. Nagrody
Co miesiąc będziesz mógł zdobyć:
Jedno z trzech wyróżnień jury – będzie to dyplom i słodka niespodzianka,
Wyróżnienie publiczności – za największą liczbę głosów (polubień) na Facebooku.
Na zakończenie roku szkolnego wszystkie wyróżnione prace zostaną zaprezentowane na specjalnej wystawie fotograficznej w szkole. Wystawa będzie dostępna dla uczniów, rodziców i zaproszonych gości.
8. Prawa autorskie
Uczestnicząc w konkursie, przesyłając swoje prace, zachowujesz pełne prawa autorskie do swoich zdjęć.
Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji zgłoszonych zdjęć w celach promocyjnych konkursu na stronie internetowej szkoły oraz na fanpage’u na Facebooku.
Jako uczestnik konkursu wyrażasz zgodę na wykorzystanie swoich prac w materiałach promocyjnych związanych z konkursem.
9. Postanowienia końcowe
Uczestnicząc w konkursie równocześnie akceptujesz jego regulamin.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany.
Wszelkie sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem rozstrzygać będzie organizator.