Informacja o działalności szkoły w języku łatwym do czytania (ETR)

- Informacje o tym dokumencie

- Ten dokument mówi o naszym urzędzie.
- Przygotowaliśmy go, aby było łatwiej zrozumieć, kim jesteśmy i co robimy.
- To tekst łatwy do czytania i zrozumienia.
2. Kim jesteśmy

- Jesteśmy Publiczną Szkołą Podstawową nr 15 w Wałbrzychu.
- Szkoła podstawowa to miejsce, gdzie dzieci uczą się ważnych rzeczy, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Uczą się także, jak pracować w grupie, rozwiązywać problemy i poznają zasady dobrego zachowania.
- Chodzą tam dzieci w wieku od 7 do 15 lat.
- To pierwszy krok w nauce.
3. Gdzie jesteśmy?

Szkoła znajduje się przy ulicy Hirszfelda 1 w Wałbrzychu, na Piaskowej Górze.
Na budynku jest napis: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Jana
Kochanowskiego w Wałbrzychu.
4. Kto Ci pomoże?

- Sekretariat szkoły to miejsce, gdzie można załatwić ważne sprawy.
- Pracują tam osoby, które pomagają uczniom, rodzicom i nauczycielom.
- Można tam o coś zapytać, dostać potrzebny papier albo zapisać się do
szkoły. - Administracja szkoły to osoby, które pomagają, żeby szkoła dobrze
działała. - Zajmują się papierami, pieniędzmi i różnymi ważnymi sprawami.
- Pomagają dyrektorowi, nauczycielom i uczniom.
- Dzięki nim wszystko w szkole jest dobrze zorganizowane.
5. Kiedy jesteśmy otwarci?

- Sekretariat działa od poniedziałku do czwartku.
Uczniowie mogą przyjść w czasie przerw między lekcjami, pozostałe osoby od godziny 9:00 do godziny 15:00. - Administracja działa od poniedziałku do piątku.
Od godziny 7:00 do godziny 15:00.
6. Jak się z nami skontaktować?

e-mail: sekretariat@psp15.edu.pl
telefon: 74 842 51 89
strona internetowa: www.psp15.edu.pl
Na stronie znajdziesz zakładkę: „Łatwy tekst”
7. WAŻNE

Możesz zawsze zapytać o pomoc.
Nie musisz wszystkiego wiedzieć.
Chcemy, żeby każdy czuł się dobrze i bezpiecznie.

