Aby otrzymać legitymację należy dopełnić następujących formalności:
- zgłosić się do sekretariatu szkoły
- dostarczyć aktualne zdjęcie ucznia (właściwy format 30 mm x 42 mm) z opisem na odwrocie zawierającym imię i nazwisko dziecka, datę i miejsce urodzenia.
Uczniowie którzy otrzymują legitymację za darmo:
- Uczniowie klas I
- Uczniowie, którzy rozpoczynają naukę w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15
- Uczniowie, których legitymacja nie ma już miejsca na kolejne pieczęcie (w takim przypadku należy oddać poprzednią legitymację)
Wystawienie duplikatu legitymacji szkolnej.
Dokumenty niezbędne do wydania duplikatu legitymacji szkolnej:
- Podanie rodzica do dyrektora szkoły o wydanie duplikatu legitymacji dla dziecka
- Aktualne zdjęcie format 35×45 (jak do dowodu i paszportu)
- Dowód wpłaty na konto
Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobierana jest opłata w wysokości 9,00 PLN. Wpłaty należy dokonać na konto:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 w Wałbrzychu
nr konta: 61 1160 2202 0000 0005 9942 1876
Dane wpłacającego: imię i nazwisko, adres zamieszkania
Tytułem: Opłata za duplikat legitymacji szkolnej
Uczniowie którzy posiadają już legitymacje składają je w sekretariacie w celu przedłużenia ich ważności.